onsdag 4 juli 2012

Dagarna flyter på med våra brukare...

Sommaren har kommit till oss igen, 
o några av brukarna sitter ute så ofta det går...
Ankfamiljen är borta nu så då kan vi öppna upp dörrarna igen för sommaren.



Det blev ju ett himla "kvackande" på dem när de sakteliga smög sig in i huset...
men som sagt de är väl omhändertagna på annan ort nu.

Semestrarna har börjat nu och det finns en hel del nya ansikten i huset.



För vår del innebär det att glada o vänliga Marzena finns på vår paviljong nu...
hon vikarierar för Barbro som vi hoppas har en välbehövlig semesterperiod.

Vidare har vi Caroline som vikarierar för Annelie, 
jag tror hon just nu har bråttom med sin flyttning.



Kalle...
allas vår Kalle...
som förresten har accepterat att brukarna döpt om honom är i full fart dagarna i ända, och jag kan säga att han är mycket omtyckt av oss alla, 
såväl brukare som personal.

Varje fredag nu under sommaren
  kommer det att vara musikunderhållning för alla brukare som vill komma och lyssna.


VARMT VÄLKOMNA TILL VÅRA BRUKARE!!!


Jag för min del kommer att vara kvar i huset en månad till sen är det min tur att vara ledig!!!
Vill passa på att önska en trevlig semester till er alla!!!



                                                                                     Ninnie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar