onsdag 20 juni 2012

Saknad kollega...

Kom att tänka på vår studerande kollega Andrea...
plugga, 
plugg, 
pluggare...

Saknar henne emellanåt...
vi jobbade så mycket tillsammans hon och jag.



Kom att tänka på när hon och jag jobbade på fredagskvällar, 
för då är det alltid städning på paviljongen.





Då kunde man höra henne med moppen i högsta hugg...
Städa städa varje fredag och så varje jul...
det tycker jag e kul.

Jag kontrade med...
 
men aldrig mörda på en lördag för det e ju dumt...
det tycker jag e skumt.



Brukarna tyckte alltid att det var så roligt när vi sjöng
för då visste de att det var fredag.
Vet att hon följer oss på vår blogg och vet också att hon ska jobba hos oss i sommar
så vi ses då!!! 

                                                                  Ninnie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar